Bestsoft Enterprise

HUBUNGI KAMI SEKARANG!

Syarikat Bestsoft Enterprise pengedar tunggal perisian e-Kamus 6.0. Tidak terdapat di pasaran luar seperti kedai buku. Hubungi kami untuk mendapatkan penjelasan lanjut.
>> Isi borang di sebelah kanan blog.

ATAU

>> Telefon kami di 0192337847 atau 0126863902

ATAU

>> e-Mel - zahari.ekamus@gmail.com
Jangan tunggu lagi. Dapatkan e-Kamus 6.0 sekarang!!

Tuesday, July 8, 2014

Pengaktifan e-Kamus

Salam sejahtera,

Paparan butang mula e-Kamus 6.0
Selepas pemasangan (installation), e-Kamus perlu diaktifkan. Pengaktifan perisian e-Kamus dibuat dengan klik ikon e-Kamus yang terpapar di desktop.



Activation Key

Setiap pek e-Kamus dibekalkan dengan satu (1) Activation Key. Activation Key perlu dikey-in untuk mengaktifkan e-Kamus.

Contoh cetakan Activation Key
Apa dia Activation Key?

  1. Satu ciri keselamatan yang melindungi e-Kamus daripada digunakan oleh komputer lain tanpa kebenaran pemilik.
  1. Activation Key dibina dengan sistem keselamatan dan dicetak secara rawak oleh komputer pengeluar e-Kamus.
  1. Setiap Activation Key adalah bersifat individu dan istimewa. Setiap Activation Key hanya dicetak sekali sahaja.
  1. Pengaktifan Activation Key yang sama pada komputer kedua akan menyahaktifkan e-Kamus pada komputer pertama dengan serta merta.
  1. Jika berlaku keadaan seperti perlu format komputer atau menukar komputer baharu, hanya install perisian dan aktifkan semula Activation Key.
Untuk maklumat lebih lanjut, hubungi kami ya ;)

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

saya bekerja dengan 2 komputer. 1 desktop dan 1 laptop kerana kerja saya memrlukan saya keluar. So bila kena oursattion, saya perlu bawak laptop. kadang2 outstation sampai 2 minggu.
Dan desktop saya akan guna kan semasa dirumah sebab screennya besar dan lebih selesa.So bolehkan saya install kepada both computer?