Bestsoft Enterprise

HUBUNGI KAMI SEKARANG!

Syarikat Bestsoft Enterprise pengedar tunggal perisian e-Kamus 6.0. Tidak terdapat di pasaran luar seperti kedai buku. Hubungi kami untuk mendapatkan penjelasan lanjut.
>> Isi borang di sebelah kanan blog.

ATAU

>> Telefon kami di 0192337847 atau 0126863902

ATAU

>> e-Mel - zahari.ekamus@gmail.com
Jangan tunggu lagi. Dapatkan e-Kamus 6.0 sekarang!!

Thursday, July 3, 2014

HUBUNGI KAMI SEKARANG!

Salam sejahtera,


>> Di mana hendak mendapatkan e-Kamus 6.0?? <<


Syarikat Bestsoft Enterprise merupakan pengedar tunggal perisian e-Kamus 6.0. 
Perisian e-Kamus 6.0 juga tidak terdapat di pasaran luar seperti kedai buku. 
Hubungi kami untuk mendapatkan penjelasan lanjut.

Kami boleh dihubungi dengan kaedah di bawah:

Isi borang di sebelah kanan blog. Tinggalkan nombor telefon dan kami akan hubungi secepat mungkin.

ATAU

Telefon kami di 0192337847 atau 0126863902

ATAU

e-Mel kami di zahari.ekamus@gmail.com

Hubungi kami untuk urusan pembelian, penerangan lanjut dan bantuan teknikal berkaitan perisian.

Jangan tunggu lagi. Dapatkan e-Kamus 6.0 sekarang!!




5 comments:

Anonymous said...

saya sangat berterima kasih kepada ekamus. dengan adanya ekamus ini saya dapat menyiapkan tesis saya dengan mudah dan cepat. prof saya pun bangga dengan pencapaian saya.

Anonymous said...

kepada student2 di luar sana yang belum membeli ekamus ini, sangat dialukan utk membeli

Anonymous said...

disebabkan ekamus ini saya dapat 4.0 utk PHD saya.. thank you En.ZAHARI

Anonymous said...

SAYA REKOMEND INI EKAMUS.. SILA MEMBELI YER

Anonymous said...

KEPADA EN.ZAHARI,TERIMA KASIH KEPADA EKAMUS ITU SAYA DAPAT KERJAYA SEKARANG